Satın aldığınız ürün ile ilgili Teknik destek veya satış personeli tarafından çözülemeyen bir sorununuz varsa, ürün iade talebinde bulunabilirsiniz. Danışmanlık işi tecrübe paylaşımı olduğundan iade kapsamında değildir.
Ürününüz size teslim edildikten sonra 14 gün içinde iade başvurusunda bulunabilirsiniz. Tüm ürünlerimiz mühürlü ve ambalajlı olarak satılmıştır, kargo size ulaştığında ürün ve/veya mühürün zarar görmüş olması durumunda, hemen kargo görevlisi ile birlikte ıslak imzalı tutanak ile zabıt alınız ve tarafımıza iletiniz. Aksi taktirde; ürün ve/veya mühürün sizin tarafından zarar gördüğünü kabul edersiniz. İade edeceğiniz ürün, aksesuarları ve hediye olarak verilen promosyonlu/kampanyalı ürünleriyle birlikte aynı anda, orijinal ambalajında iade edilmelidir. İade edeceğiniz ürün kurumsal fatura ile satın alınmışsa yani faturası şirket adına kesilmişse, iade ederken şirketinizin düzenlemiş olduğu fatura ile birlikte gönderilmelidir. Kargo ücreti tarafınızdan ödenerek, İade faturası, kargo payı dahil edilmeden (ürün birim fiyatı + KDV şeklinde) kesilmelidir. Faturada ise; size kesilmiş faturamızın nosu + tarihi + üzerinde iade faturasıdır ibaresi olmalıdır.
Ürünlerin cayma hakkı dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan ürünün orijinal kutusunda ve içinde bulunan ambalajlara zarar verilmemiş olması, faturasının ve tüm tamamlayıcı aksesuarlarının yanı sıra varsa hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerle birlikte aynı anda hasarsız ve eksiksiz gönderilmesi gerekir. Mesafeli satış yönetmeliğinin 12. maddesinin 1. fıkrasına göre satıcı veya sağlayıcı, tüketicinin cayma ve iade hakkını kullanması için, satıcı firmaya ürünü öceden aldığı gibi iade etmiş, mührünü kırmamış, ürünün içeriğinin aynı kaldığı tespiti sonrası, müşteri bilgilendirilmesi sonrası; 14 gün içerisinde, hangi ödeme şekli kullanıldıysa o şekilde iade ve iptal işlemi yapılır. Bankadan yada ödeme geçidi aracılardan kaynaklı gecikmeler tarafımız sorumluluğunda değildir.
Tüketicinin satın almış olduğu ürünleri, yanlış ve hatalı kullanmasından kaynaklanan her türlü zarar sadece tüketicinin sorumluluğundadır. Müşteri satın aldığı ürünü nasıl tüketmesi gerektiğini tam öğrenip sipariş verdiğini kabul eder, bu nedenle ürünlerin hatalı kullanımından kaynaklı zarar veya reklamasyon faturası kesilemez. Cayma hakkı kullanılamayacak ürünler şunlardır: Danışmanlık hizmetleri , niteliği itibariyle iade edilemeyecek ürünler, (teknik ve kimyasal v.b. …) Fiyatı borsa veya teşkilatlanmış diğer piyasalarda belirlenen ürünler, Tüketicinin istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürünler, Hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler… Kargo firması tarafından, bize ulaştırılan ürünler iade koşullarına uygunluğu değerlendirilir ve bu işlemin sonucunda e-posta aracılığıyla bilgilendirilirsiniz. Başvurunuz sırasında sorun yaşamanız durumunda 0850 840 36 86 numaralı müşteri hizmetlerimizden bize ulaşarak da yardım alabilirsiniz.